PREJUDECATA

Mi-as deschide intr-o zi sufletul catre tine ,
sa las toate visele mele sa zboare afara senine ,
conturate in culorile vii ale ochilor mei ,
parfumate cu flori galbene si inmiresmate de tei

Te-as purta lin pe brate ca intr-un zbor lung si-algebric ,
lamentinduma-n somn si visindu-te sferic ,
ca intr-un nor de zapada prins de polii opusi ,
ti-as atinge cu buza-mi sinii goi si supusi

Ti-as da viata-mi cu gramul s-o pastrezi cit mai mult
sa te saturi de mine doar tacind si mincind ,
si intr-o zi oarecare de-ti va fi foarte greu ,
am sa las chiar si timpul sa-l masori in ecou

Te-as urma vesnic scumpo chiar si-n vise sau soapte ,
an de an , zi de zi , contemplindu-te in noapte ,
dar tu esti prea aprinsa doar de clipe rotunde
ce-ti ineaca misterul in abisuri profunde

Si nu stiu de-ai sa crezi tot ce inima-ti spune
si nu stiu de-ai sa vezi amanuntele-n mine ,
fata prinsa-n spirale de eter si lumina ,
fi a mea zi de zi si-o sa-ti mor pe retina .

Lasă un răspuns

