O CLIPA

O clipa m-ai facut sa cred ca tu vei fi al meu pacat ,
atit de dulce si simbolic si-atit de dens si aromat ,
cuprins in geana de lumina si geamatul de lung fior
cind sinii ti i-am luat in palme si ti i-am sarutat usor ,

Cind trupul tau vibra frumoaso sub mingiierile-mi subtile
cind te uitai in ochii mei si cum cerseai a mea iubire ,
iradiind de-o frumusete ce doar zeitel-o aveau
ai si uitat acele clipe in care visele-ti zburau

Lovindu-se de timpla-mi calda si-alunecind pe sub cearsaf ,
ne invaluiau in lungi mistere ce nu se vad la ecograf ,
ai si uitat noaptea fierbinte , m-ai si uitat iubita mea ,
caci azi un altul te revoca , si-un alt pacat vei accepta .

O clipa m-ai facut sa cred …

Lasă un răspuns

