Aspiratie

,,Esti prea destept….de ce nu te inscrii la un doctorat ceva?”m-a intrebat.
Ma inscriu…i-am spus.Daca-mi spui ce sa fac eu ,mah,cu doctoratul ala acuma.Pentru ca eu iti spun asa:
Uita-te la mine,ma stii,am crescut impreuna.Cand ma uit in urma la cat de sarac am fost si vad unde am ajuns,cred ca merit acum un concediu prelungit.Am alergat destul.Acum nu vreau decat sa ma bucur de tot ce am realizat.Imi dau timp sa ma bucur.Printre sedintele de fizioterapie si sport repetate atat vreau : sa privesc in jurul meu si sa ma bucur de tot ce am.

Lasă un răspuns

