ADIO …….FI PE VECI …MIREASMA-N NEGRU

CU OCHII MARI SI LIMPEZI
CA NISTE STELE OCULARE
SI ZAMBETUL MIREASMA DE ALTARE
TE-ASTEPT..TE CAUT..TE PRIVESC..
TE-ADORM IN EROTISMUL ZILNIC
FRAGIL DAR PERSISTENT
TE CAUT,TE PRIVESC…TE ASTEPT
TE TIN INCA CU MINE
UNDE-I SI RAU SI BINE
SI TE PRIVESC..TE CAUT SI TE-ASTEPT
PRIN ROBINETE MUZICALE
DIN ZIDURI …SI IN NORI DE STELE
TE-ASTEPT? DAR NU MAI VII
SI N-AI VENIT NICICAND
MIREASA-N NEGRU ESTI PE VECI..
ADIO..

NICI NU STII CAT AM PIERDUT
CA NE-AM DESPARTIT
SI MA-I PIERDUT
SI TE-AM PIERDUT
IN NOROIUL CEL DE AZI
AI UITAT SI CALCAT
PE AL MEU SACOU VOPSIT
DOAR PENTRU TINE IN ALB
SI AI PLECAT IN OALE CIOBURI SPARTE….
TAINDU-TI PICIOARELE TALE ALBE

SI AM SA AJUNG SI AM SA TE VAD
PLANGAND IN BRATE-MI
UDAND ESARFA -TI NEAGRA
DE LACRIMI UDE DULCI SI MARI
VISAND INTR-ADEVAR UN VIS AMAR
SI AI SA TE INTREBI DE CE EU
NU MAI SUNT EU
SI TU MAI ESTI A MEA?

Lasă un răspuns

