Rezolvare

Cum azi în tramvai nu s-a întâmplat nimic deosebit, cum frigul s-a mai înmuiat (da, nu mai sunt minus 17, ci „doar“ minus 14, de parcă nu-i tot un drac… măcar mai omoară porcul ăla de virus), vă povestesc azi despre colega mea, agent de vânzări.

Deci, Mădălina (e nume fictiv, nu vă ambalaţi, doar nu vă aşteptaţi să vă spun numele real, adresa şi telefonul :) ) este o minune de fată de vreo 26 de anişori, 1,76 înălţime. Bruneţică. Nu posedă în dotare banalul 90/60/90, e mai degrabă un 80/45/80, dacă înţelegeţi ce vreau să spun :). Are un corp care ar trezi şi un popă beat şi o faţă de-ţi stă ceasul, vorba lui Bulă (adică „atunci când te privesc, timpul se opreşte în loc“). Personal, nu înţeleg de ce nu e pe cat-walk în loc să umble să facă comenzi (nu că nu-i iese, e suficient să-şi facă apariţia şi contractul e semnat :) )

Ei, oricât de însurat, cuminte, fidel, neinteresat, gay, popă catolic sau prost ca noaptea aş fi… nu pot să nu admir asemenea speciment. N-are rost să vă spun ce feţe fac colegii mei când intră în biroul nostru. Nici să vă spun ce priviri îngheţate îmi aruncă când ea se îndreaptă spre mine. Motivaţia:
– Laure, hai că vin la tine, că tu mă rezolvi repede şi bine!

Sunt bulversat. Că o rezolv „bine“ e ok, mă umflu-n puful de la canadiană :).
Dar „repede“:??!!??!! :)

M-am hotărât. De azi am s-o rezolv tot bine, dar calm, încet, atent la detalii… Ca un profesionist! :) :) :)

Lasă un răspuns

