Bună ziua! (…fetei din vis)

Mi-ar fi plăcut să-ţi pot spune acest lucru, şoptindu-ţi-l… şi apropierea buzelor mele să fie un subtil preludiu pentru o întreagă zi de miercuri – altul decât ar fi fost ieri, altfel decât va fi fost mâine…; să pot să te învălui în aroma cafelei gata preparate şi să te acopăr nesătul cu săruturi, să te dezvelesc cu mângâieri, să te golesc… ca pe o amforă.
Zeiţă a Dragostei şi a Fericirii deopotrivă cu cea a „setei de viaţă” şi a „poftei de a trăi”: Ţie să-ţi dedic în fiecare zi poemul meu cel mai bun şi tot Ţie să-ţi fac templu în deşertul sufletului meu. Ţie să mă închin, arzând pe rug ofrande – doruri şi-amintiri despre ziua de mâine – deja trăită în visele mele…

Dărămând ziduri pentru a-ţi face templu…, arzând vise… pentru a trăi.

Lasă un răspuns

