Zbor catre tine

Am auzit glasul vesel al unui clopotel – mi-am pus aripile albe si am zburat catre tine; stiam ca in suflet ai o dorinta fierbinte si as fi vrut sa fiu eu aceea care sa ti-o indeplineasca, sa fiu eu mana calda ce dezmiarda fruntea ta obosita, sa fiu eu visul visat de mintea ta ratacita in mrejele unei povesti transformate din joc in iubire.
Am auzit glasul dulce al unui copil soptind timid dragostea si inima mea a tresarit, aripile mi s-au deschis asa cum sufletul meu era deschis in asteptarea gandurilor tale, a cuvintelor, a visului.
Am vazut fulgii de nea zburand si m-am transformat intr-un fulg, ca sa fiu rece si diafan si sa las amprenta fierbinte in sufletul tau atunci cand ma vei descoperi, plutind cuminte in jurul povestilor tale .
Am auzit glasul vesel al unui clopotel si te-am simtit dorindu-ma. Am sa fiu eu ingerul tau cu aripi mari si albe, dantelate.
Voi zbura sa asez in palma ta un fulg de nea…
Ascult uneori muzica si flexiunile vocilor ma duc departe cu gandul, departe acolo unde esti tu…
Ascult uneori muzica si stiu ca ascult ce iti place si tie si mi-as dori sa fi aici, sa stau cu obrazul culcat, cald si moale, in palma ta umeda.
As da orice sa stau cu tine, sa fiu cu tine, sa te simt macar o data in plus subjugat de privirea mea sa stiu cum insinuarea din inima mea e doar inima ta care s-a strecurat, timida si plapanda, in inima mea.
Ascult muzica si muzica imi spune cat de mult ma iubesti, si muzica spune cat de mult te iubesc, si muzica e cea care, pe note unduie catre tine toate gandurile mele.

Ascult voci si murmur si eu cuvintele dulci care ar vrea sa fie sarutari pentru tine. Oriunde ai fi, aproape sau departe, eu voi fi acolo, voi veghea asupra ta.

Lasă un răspuns

