Toti avem nevoie…

Avem nevoie de iubire…

Ma uit in jurul meu…
si vad stele cum cad…
cad mereu…mereu…mereu…
una cate una pe drumul tau…
intind mana spre soare…
si…ceva imi spune…imi spune ca nu e destul…
nu…nu…nu e destul…
stii…am vrut sa-ti pun apusul la picioare…
si rasaritul sa ti-l incrustez pe buze…
tot universul am vrut… sa-ti daruiesc…
dar eu…eu…eu aveam nevoie de iubire…
eu aveam nevoie de iubire…
nu doar de un suras …un zambet…o privire…
aveam nevoie de-o simpla mangiiere…
si de sarutul ca pe -o binecuvantare…
aveam nevoie doar de tine…
de tine ca sa-imi daruiesti iubirea…
Aveam nevoie de IUBIRE…

Lasă un răspuns

