Nimicuri

Blogului ăsta o să-i pun titlul la urmă, habar n-am ce-aş putea scrie azi.

Când scot nasul pe geam dimineaţa şi-mi ingheaţă instantaneu creierul (sper să nu rămână aşa :) ) e mai greu să-mi reorganizez neuronii (în cazul că-s mai mult de doi) în aşa fel încât să şi scot ceva inteligibil, citeţ şi puţin plictisitor…

Zăpada nu se topeşte, mercurul nu are aptitudini (aş prefera altitudini) de alpinist, serviciul nu mă atrage. Pe stradă nu e nici o (să-mi fie iertată vechea ortografie) plăcere să mergi, toate fetele sunt înfofolite până la urechi. S-a zis cu gecuţele cu vedere la mijlocelul gol… :) S-a zis cu ocheadele aruncate în cate un decolteu îndrăzneţ (îndrăzneţ pentru că respectiva făptură are curajul să-şi expună nurii pe frigul ăsta)…

Deci despre femei nu pot vorbi, despre fotbal nici atât, că e pauză. despre armată nu-mi place, despre maşini n-am chef. Ah, apropo, mi-am amintit ceva.

Mergând ieri spre casă, am văzut un autocolant interesant pe spatele unei dubiţe:
„În această maşină NU se depozitează bunuri peste noapte“. Clar… nu sunt în altă ţară, mă speriasem.

Şi altul: „Mami la volan“ :)

Lasă un răspuns

