De ce ma simt atat de sarac fara tine?

De ce ma simt atat de sarac fara tine?
Inima mea insetata asteapta ploaia cuvintelor tale de dor.
Auzul meu la panda nu-ti recunoaste glasul.
Mi-e dor de inflexiunea vocii tale molatice cand ma alinti cu vorbe calde de iubire.
De ce ti-ai luat vacanta din viata mea?
Serile fara glasul tau sunt triste ca si sufletul meu naucit de absenta ta.
Unde esti , frumoasa iluzie de-o vara?
Te rog ,ramai in viata mea!
Adu-mi bucuria de- a incepe o noua zi si seninatatea viselor frumoase.
Nu pleca!Ocroteste-ma cu gandul tau cel bun ,caci am nevoie de tine.
Tu esti prietena mea si prietenii nu dezerteaza .
Sunt aici, cu inima asezata la noroc, pe caldaramul vietii.
Poate o vezi ,o ridici si nu o calci in picioare.
Ai mila de ea, e o inima prea greu ranita.
O alta rana ar fi mai mult decat poate indura.
Draga mea ,nu pleca!In pieptul meu bate inima ta!

Lasă un răspuns

