Daruire

Primeste-ma-n causul palmei tale si soarbe-ma cum ai sorbit in tinerete izvorul vietii mele.
Mangaie-ma cu privirea ta, cum mangaie soarele primaverii copacii lipsiti de seva.
Saruta-ma, cum vantul caldut deschide cu sarutari repetate mugurii ramurilor amortite.
Alinta-ma cu soapte dragastoase, cum mama isi alinta puiul,caci am nevoie de ocrotirea ta.
Da-mi mana ta si lasa-ma sa ti-o cuprind intr-ale mele ,caci ea e siguranta noptilor mele.
Cauta-mi umbra langa tine oriunde vei fi,caci ea e sufletul meu.
Inchide ochii si recita din memorie gandurile mele ,ca o poveste de iubire pentru tine scrisa.
De nu ma mai vrei,
Primeste-ma-n causul palmei tale si sufla-ma in cele patru zari,dintr-odata,ca sa nu ma doara.
Adio!

ian 2010

Lasă un răspuns

