Saluta marea.

Ce face marea,intreaba de mine?
Spune-i ca mi-e dor de ea…
Imi cer scuze ca n-am mai vazut-o de ani buni,
sa ma ierte c- am tradat-o cu alta ,mai limpede,mai calda,mai linistita…
Voi trece vara asta s-o salut de pe faleza,
s-o mangai de pe mal,
s-o ingan de la tarm,
sa-i strivesc furia sub talpi in apus de soare dogoritor,
sa ma las stropita de lacrimile ei sarate,
s-o las sa-mi stearga repetat urma pasilor grabiti,
s-o cert si s-o urasc pt ca a sters cu nerabdare ,
numele noastre mazgalite pe nisip.
S-o imbratisez si sa ma las cuprinsa de nuditatea ei, umeda si calda,
In rasarit de soare si-n asfintit de zi.
Saluta marea din partea mea si canta-i un cantec de dor.

zi geroasa de iarna 2010.

Lasă un răspuns

