Mi-e drag…

Mi-e drag rasaritul de soare
si geamatul infundat de pe mare.
Mi-e drag sa ma prind cu mana de cer,
sa privesc orizontul rebel.
Mi-e drag de privirea ta cruda
in miez de noapte confuza.
Mi-e drag sa privesc dincolo de nori
o stea ce palpaie-n zori.
Mi-e drag nisipul fierbinte
si soapta ta care minte.
Mi-e drag sa ma pierd printre valuri,
sa ma las adusa la maluri.
Mi-e drag sarutul fugar
pecetluit pe degetul inelar.
Mi-e drag cand ma tii de mana
si vorba ta ma alina.
Mi-e drag sa te pot mangaia,
sa cuprind in palma imaginea ta.
Mi-e drag sa-ti inspir mireasma incinsa ,
sa ma las de doruri cuprinsa.
Mi-e drag sa-ti ascult bataile inimii,
sa plasmuiesc vise mii.
Mi-e drag sa-ti ascult povestile toate,
sa rad in hohote cu capul pe spate.
Mi-e drag asfintitul de soare
si fiinta ta imbietoare.
Mi-esti drag,te iubesc,te ador…
rasaritul si asfintitul meu de dor…

noapte de ianuarie ,2010

Lasă un răspuns

