Amintiri din tinereti (1)

Gaina.

Erau eu tanar si ferice… :)
Si-ntr-o buna zi, dupa servici, ne ducem la crasma sa sarbatorim sfarsitul programului :)
Cantec, joc si voie buna. De fapt doar voie buna :)
Vine chelnerita si ne spune ca au primit gaini, daca vrem sa cumparam…. :) (cam asa era gaina, dar fara pene)
Ca sa nu ma las mai prejos, iau si eu una. :) Sa fie, sa se gaseasca.
Dupa cateva zile o sun pe maica-mea :) sa o intreb cum s-o fac, vroiam o supa si ceva friptura.
Imi explica ea cum s-o curat, cum s-o fierb ….mai cu Sanda Marin :)…m-am descurcat.
Curatatul a fost usor, am perpelit-o pe aragaz, fulgii pe care n-am putut sa-i smug, i-am scos cu patentu.
Alunecau nenorocitii… :)
Imi zise-se mama sa o tai, sa o bag in oala aia mare sa fiarba. :)
Asa am facut: am taiat-o-n doua, am aruncat-o-n oala si am lasat-o sa fiarba. :)
Bagasem si ceva legume, o ceapa parca… :) Doamne ce-am mai plans cand am taiat-o …
Stiam io ca trebuie curatata spuma aia, o luam cu lopatiaca aia cu gauri mici :), in fine, fierbe :)
Stiam ce urmeaza :) scos cioara din oala, ciopartit si in tuci cu ea.
In zeama aia am aruncat ceva taitei, mi s-au parut putini :), am mai pus o mana. Tot putini, am aruncat tot pachetu, sa fie… :)
Supa era gata, urma friptura. :) Aici nu ma intrece nimeni. Scot cele doua bucati de gaina din oala de supa ( ti-am spus ca am taiat-o-n doua) si incep s-o ciopartesc :), aripile, pieptul, gatul (asta era o jumatate) si cand ajung la partea inferioara :) (aia rusinoasa), tai bulanele si cand sa-i fac si cezariana, ce crezi ? :) Surpriza ! ! ! Primisem un bonus de la carciuma, o punga cu maruntaie pe care aia o ascunsesera in burta gainii :)
Friptura am mancat-o, dar supa am aruncat-o :):
era toata un fel de pasta fainoasa. :)))))))))
Gata ! :)

Lasă un răspuns

