Lungul drum …aaa,scurtul si sigurul drum spre lista neagra

Ele au craci pe canapea,sub canapea,langa canapea ,pe dulap ,pe covor…cu fata,cu spatele,cu par,fara par …si variatiuni pe aceeasi tema.
Dar EL…ei,el! :) El are masina ,pectoralii goi si lant…neaparat! :)
Urmeaza invariabil un dialog de genul :
,,-sarut mina un id posibil?
-buna seara.de ce?noi doi nu ne cunoastem,nu am vorbit niciodata…ai deja vreo 200 de duamne,ce-ti mai trebuie una?
-ptr ca mi placi si as dori sa luam legatura
-ok…vii tu asea vreo doua trei luni…un an…pe aici…ma citesti,imi aduci floricele,imi dedici melodii,imi zici neatza in fiecare zi si mai vedem :)
-numai asa?
:)biiineee! daca vrei tu sa-mi spui si cat de frumosi sunt ochii mei albastri io nu ma supar :)
-ok lasami un id?un nr tel?
-a,nu…io vreau in cartea de oaspeti…sa vada toata lumea :)
-ok”
Cand in sfarsit isi da seama ca e luat peste picior te trece in lista neagra.De ce? Habar nu ai…pentru ca oricum nu aveai intentia sa-i citesti blogul carele daca nu e vasazica ca nu exista

Lasă un răspuns

