In tramvai

M-am hotarat sa plec in oras cu tramvaiul. Nu-mi daduse nimeni zapada de pe masina, nici de langa ea. Gerulet. :) Nu-i nimic, mi-am facut curaj singur si am plecat. :)))))) Scartaia zapada sub bocanc, sau era genunchiul meu ? :)N-are importanta, se auzea un scartait la fiecare pas.
In tramvai pensionari. :) Tone. Mii de tone. Catralioane. Unde s-or duce fratzicule ? :)
Si printre ei, ce crezi ? Capreoare. :) Capreoare de liceu. Ele au un drum precis cu tramvaiu, se duc intr-o directie anterioara. Frumos viitor tara noastra are. :)
La dus, in tramvai se auzea o usoara rumoare si tacanitul rotilor de tren e o soapta cu suspine….
Si incepe: :)
-fa nesimtito, numai in usa puteai sa te asezi ? :)
-da unde vrei sa stau cucoana, in Primaverii ? :)
-fa daca-ti dau unaaaaaa … (nu gandea ca n-are cum sa ridice mana, cred ca nu gandea deloc)
-sa-i dai lu ma-ta…. :)
Si uite-asa am ajuns la statia de destinatie. Cantec joc si voie buna. :) )))))
La intoarcere, cam la fel.
O babaciune cam de varsta ta :) se ia de una cu copil.
-‘ra-ti ale dracu de moldovence, ati venit in Bucuresti sa faceti copii :) (asa am aflat ca in Moldova nu se mai fac copii)
-babo am abonament, imi tin copilul unde vreau ! (pe olita l-o tine tot cu abonament :)
-trebuia sa-l tii in brate, nu pe scaun la locurile rezervate.
-hai sictir :)
Civilizat si politicos transport avem, nu ? :)
Dar vin io si te intreb pe matale, ca te stiu mai matur(a) ca mine: de ce se cearta doar femeile ?
HA ?

Lasă un răspuns

