va intelege dc ?

Am iubit-o.o iubesc inca.o voi iubi,disperata,tacuta,dar trebuie sa plec ACUM .daca nu o voi face,daca continui sa i fiu alaturi,daca nu i voi lasa suficient timp in care sa se intrebe pe cn iubeste,pe cn vrea,risc sa o castig acum dar sa o pierd maine.
voi continua sa ma intreb zi de zi ,in intervalul care va urma,daca ma va cauta.
dar nici eu nu voi putea astepta la nesfarsit.

plec cu gandul ca am facut tot ce am putut face.

pt mn ,inca o data,love is a loosing game.

nu mi pun mari sperante nici in timp ,nici in ea……

Lasă un răspuns

