Bancuri

Poverb marinaresc:”Iubeste-ti copiii ca si cum ar fi ai tai!
> **************************************************- ****
> Scufita rosie:
> – Bunico, de ce ai ochii asa mari?
> – Bunico, de ce ai urechile a mari?
> – Bunico, de ce ai dintii asa mari?
>
> Bunica:
> – Hai gata, ca ma enervezi. Pune lupa aia pe masa si cara-te la ma-ta!
> **************************************************-
> Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
> **************************************************-
>
> Am citit ca tutunul dauneaza si… m-am lasat de fumat!
> Am citit ca alcoolul dauneaza si… m-am lasat de baut!
> Am citit ca sexul dauneaza si… m-am lasat de…citit!
>
> ************************************************
> Un domn trecut de prima tinerete, dar cu portofelul gras,
> agata la bar o tanara frumoasa. Dupa putin timp ajung in apartamentul
> domisoarei. Pana ce tanara se „pregateste”, domnul vrea
> sa puna un CD pentru atmosfera.
> Pe raft: Brahms, Verdi, Ceaikowski, etc.
> – Vai, draga, asemenea muzica asculti tu?!
> – Ah, da, am uitat sa va spun ca eu am absolvit Conservatorul.
> Domnul se lasa pagubas cu muzica, dar vede cartile din biblioteca.
> Pe raft: Eliade, Goethe, Puskin, etc.
> – Vai, draga, asemenea carti citesti tu?!
> – Ah, da, am omis sa va spun ca am terminat si filologia.
> – Pai, bine, fato, da’ prostituata cum ai ajuns?!
> – Ah, printr-un mare noroc!…
> **************************************************- *****
>
> Dialog intre trei nebuni.
> Primul: Eu sunt trimisul lui Dumnezeu!!!
> Al doilea: Ba eu sunt trimisul lui Dumnezeu!!!
> Ultimul: Sunteti amandoi nebuni?
> Nu am trimis pe nimeni!!!
>
> **************************************************- *
> In timpul unei dispute, o femeie ii spune sotului ei:
> – Am fost nebuna cand m-am maritat cu tine!
> – Stiu… da cum eram indragostit la vremea aceea, nu am observat! – ii raspunde barbatul.
>
**************************************************- **
> Sondaj de opinie in Italia; intrebarea: „Credeti ca sunt prea multi straini in tara ?”
> Rezultatele au fost dupa cum urmeaza:
> 20% dintre respondenti au spus „Si”
> 10% dintre respondenti au spus „No”
> 70% dintre respondenti au spus: „E, pe dracu!”
> ********************************************
> I: Ce-i negru, mic si bate la usa ?
> R: Viitorul.
>
> *********************************************
> Intrebare la Radio Erevan.
> – Care e cel mai frumos oras din lume?
> – Erevan
>
> Intrebare suplimentara:
> – Cite bombe atomice trebuie ca sa-l nimicim?
> – Si Moskova e un oras frumos.
>
***********************************************
> Petre, cioban de meserie, era in armata. Ii trimite un plic sotiei, in care era un desen. Pe foaie erau desenate o floare, doi copii, o fantana, un soare, o baba si niste bolovani.
> Sotia a descifrat desenul:
> „Floareo, sa ai grija de copii, sa nu cada in fantana, ca te ard, ‘tu-ti soarele ma-tii, Petre… „
> ***********************************************
> Proverb canibal: ‘In orice om exista o parte buna’
>
***********************************************
> – Doi politisti urineaza. Care trimite jetul mai departe?
> – Ala cu slitul desfacut…
> *************************************************
> –
> „Ai facut armata ?”!
> – „Da, raspunde omul. Am fost in Afganistan timp de 2 ani”.
> – „Bun, asta iti va aduce niste puncte suplimentare”, zice angajatorul.
> – „Ai fost ranit sau ceva de genul asta ?”
> – „Da, zice omul, o grenada a cazut langa mine si mi-a smuls testiculele”
> – „Foarte bine, zice angajatorul. Esti angajat. Vino maine dimineata pe la 10”.
> Omul intreaba surprins:
> – „Dar daca programul este de la 8 la 16, de ce trebuie sa vin eu de la 10 ?”
> – „Pai, zice angajatorul, asta e o slujba la Banca, primele doua ore stam degeaba si ne scarpinam la c**ie..
> N-are rost sa vii si tu pentru asta…
> **********************************************
> – Cum se scapa de boala vacii nebune?
> – Prin divort.
> **********************************************
> Ce diferenta este intre o pereche de chiloti din > sec. 19 si o pereche de chiloti din sec. 21?
> La chilotii din sec. 19, desfaci snurul sa vezi curul, iar la cei din sec. 21 desfaci curul sa vezi snurul.
> *************************************************
> – Ce este scris pe ultima pagina a instructiunilor pentru autoturismul „Dacia Logan „?
> – Orarul autobuzelor.
> ************************************************
> Doua femei stateau de vorba in parc despre viata lor sexuala. La un moment dat una o intreaba pe cealalta:
> – Auzi, draga, tu vorbesti cu sotul tau in timp ce faci sex?
> – Da, daca ma suna!
> *********************************************
> Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
> – Ioane, de ce esti trist?
> – Am aflat ca sotia are SIDA…
> O pauza lunga…
> – Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???
>
> *****************************************
> Doua blonde stau de vorba:
> – Cu cine te-ai mai culcat in ultimul timp?
> – Pai aseara cu un culturist….
> – Ooo!!! Si, cum e sa
> faci sex cu unul plin de muschi?
> – Cum sa fie…. ca si cum ar cadea peste tine un sifonier mare cu o cheie mica.
> ***********************************************
> In avion, dupa ce s-au oprit motoarele la 10.000 de metri altitudine:
> – Rugam stimatii calatori sa ramina pe locuri, ca sa nu ingreuneze identificarea ..
> Multumim !!!!!!!!

Lasă un răspuns

