in cautarea celui/celei care ne va aprinde speranta unui nou

Voi cei care cautati bucuria regasirii si vreti ca fericrea sa va intre in suflet,cautati speranta si vise care nu mai sosesc,cautati aceea bucurie pe care numai un suflet nobil va poate oferii ceea ce va lipseste…..popositi aici si transmiteti gandurile voastre ….parerile voastre….dorintele voastre….faptele voastre si fericirea neimpartasita a celui/cea care a fost candva pentru voi…..veniti…semnati si lasati un gand si o fapta si poate asa ne vom intelege mai bine pe noi si ne vom simtii atrasi de felul si modul in care putem comunica………
Toti vorbim de SPERANTA de TIMP si VIITOR….insa nimeni nu vede ca aceste lucruri nu le poti avea fara DRAGOSTE ?….nu credeti ca dragostea este cea care ne trimite in cautarea timpului visand ,ca in viitorul apropiat sa gasim SPERANTA ….voi nu a-ti avut dezamagirea unei sperante desarte ? …….ei bine eu am avut si am simtit asta de multe ori….am trecut prin dezamagiri si deznadejdi am simtit fericirea cum se scurge prin mine lasand loc unei dezamagiri totale si facandu-ma sa ma simt neputincios in fata timpului care ramasese in loc si ma tragea cu disperare inapoi dorind ca ziua de a doua zi sa imi redea ceea ce nu mai aveam…..doream sa traiesc si nu aveam putereasa respir…………astea sunt sentimente pe care sigur le-am trait si le-am simtit cu totii……pentru asta cred ca ,unii dintre noi suntem aici cautand ceea ce ne dorim fiecare ……………visam la ceva ce nu stim daca vom avea …………

Lasă un răspuns

