Bancuri de ianuarie

Bula suna la politie:
– Mi s-a furat masina. Dimineata, când m-am trezit, nu mi-am mai gasit Trabantul, ci numai husa.
La care, politistii:
– Ati scuturat bine husa?
:)
Un tip îsi gaseste BMW-ul cu botul facut praf în parcare, se uita dupa autorul dezastrului si nimic, în schimb vede un biletel pe parbriz: „Regret ca tocmai mi-am bagat cârligul de la Dacie în mândretea ta de masina. Îti scriu pentru ca, fraierii de martori care se uita, sa creada ca îti las adresa, numarul de telefon si asigurarea. Da’ sa stii ca eu regret nespus”…
:)
Un tip beat, la un bar, cere chelnerului sa îi serveasca trei cafele.
-Trei cafele?
-Da, una pentru mine, una pentru tine si alta pentru maica-ta.
A doua zi, acelasi tip beat face aceeasi comanda. Chelnerul nu poate sa se abtina, sare peste masa si îl snopeste în bataie pe betivan.
O zi mai târziu, apare tipul plin de vânatai la bar. Chelnerul, ironic, îl întreaba:
-Trei cafele?….
-Nu, raspunde betivanul. Doar doua: una pentru mine si una pentru maica-ta. Pentru tine nu, ca te agita prea tare.
:)
Gainile astea sunt de la noi sau din strainatate? întreaba un ardelean la piata.
-Dar de ce va intereseaza? Vreti sa le mâncati sau sa le tineti de vorba?
:)
– Serviti mormoloci in acest restaurant?
– Servim pe oricine! Luati loc!
:)
– Prin ce se deosebeste un om de o camila?
– Camila poate sa lucreze o saptamâna fara sa bea, iar omul poate sa bea o saptamâna fara sa lucreze…
:)
– Care este asemanarea dintre chelie si prostie ?
– Daca sunt prea mari, nu pot fi acoperite.
:)
– Care este diferenta dintre un psihopat si un nevropat?
– Psihopatul crede ca 1+1=3; nevropatul stie ca 1+1=2, dar asta îl enerveaza.
:)
Vine Bula la scoala cu o buza umflata.
Profesoara:
– Ce-ai patit Bula?
– Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.
– Vai saracul de tine. Si te-a piscat?
– Nu, a omorit-o tata cu vasla.
:)
Ion si Maria la maternitate:
– No Marie, ce avem?
– Baiat.
– No, …..si cu cine seamana ?
– … Degeaba-ti spun, ca nu-l cunosti.
:)
Doua blonde stau de vorba. Prima ii spune celeilalte:
– Stii, ieri mi-am facut testul de sarcina!
Cealalta foarte cuiroasa:
– Si au fost grele intrebarile?
:)
Doi prieteni, Mihai si Cristi se intilnesc pe strada.
Mihai il vedepe Cristi ca e cam abatut si-l intreaba:
– De ce esti asa suparat?
C: Uite ma eu brunet , nevasta-mea bruneta, copilul roscat.
M: Pai de cite ori faceti dragoste pe saptamina?
C: Niciodata.
M: Pe luna?
C: Da din cap negativ.
M: Pe an?
C: Iar da din cap negativ.
M: Pai vezi, rugina.

Lasă un răspuns

