iarasi trist…

asta este…iarasi am dat-o-n bara…
asta-mi trebuie sa nu-mi stiu limita la cazinou…
din putin fac mult…dar imi doresc foarte mult si nu-mi stiu limitele …mare pacat!
dar simt deja furnicaturi pe palma….pesemne ca tre sa-mi frec palmele pentru a-mi incalzi degetele in a numara bani ce pot fi intorsi cu un tractor multifunctional….lopata, nu-si are vreun rol in acest joc…deja gandesc la malaxoare de cate 200-300 litri care sa-mi satisfaca melodia secolului 21…adica zumzetul si fosnetul banilor…sa-i malaxeze pana am sa ma satur de vazul lor…
ii idolatrizez….
hmmmmm…
pana atunci…trebuie sa ma inzestrez iarasi cu mult calm…si totusi, la insemnarea precedenta, imi lipseste punctul…7

pana atunci, sa ne scriem numai de bine!

Lasă un răspuns

