regasirea

Vacanta a trecut si astept sa te postez blogul meu drag!Nu stiu de ce dar un soi de plictiseala ma inunda.Bucuria Sarbatorilor mi-a luat toate fortele.A fost magnific,colindele acele minunate care mi-au intrat in suflet pentru inca un an!Da am fost pe deplin fericit si nu mi se pare deloc putin sa te multumesti cu ce ai cu ceeace ti se poate da!Pisica mea a avut si ea contributia ei,iubital mea m-a ajutat cu bradul sa-l fac si a iesit unul mai mare si mai frumos ca altadata si l-a impodobit cu maestrie!Mesele au avut ritualurile lor si citeva zile am fost si pe la matusa mea care este singura cu verii mei duce si cu nepotica ei.
La ora 12 noapte la cumpana dintre ani copii nostrii ne-au sunat la telefon si oclipa ne-am unit in eter noi toti patru si psica noastra nebuna de fericire

Lasă un răspuns

