DRUMUL VEŞNICIEI

Mi-ai spus să continui să traiesc şi să scriu: uite că o fac acum,

LUÂNDU-MI RĂMAS BUN DE LA TINE, MAMAIE,

PRIETENA A SUFLETULUI MEU,

CUM NU AU FOST MULŢI. Cum nu va mai fi nimeni.

Iartă-mă că plâng…că am să scriu aiurea, că m-am indepărtat ca nepot în ultimul timp, rămânând doar ca un simplu terapeut… Ştiam că vine şi clipa asta, dar… of, tare greu este


Îţi mulţumesc pentru frumuseţea sufletului tău până în ultima clipă.

Am să scriu , am să scriu în continuare şi VOI MERGE pe drumul / CALEA ALEASĂ, aşa cum ai crezut tu că pot.
Îţi mulţumesc că mi-ai fost bunică şi mamă dragă.

Promisiunile pe care le facem oamenilor sunt încălcate,
cea pe care o fac acum SUFLETULUI tău, se va implini. fiind, devenind unica mea realitate.

Ai terminat călătoria pe Planeta Albastră, o începi pe cea de care iţi era dor. Calea Umană străbătută de tine a fost minunată. La fel va fi şi aceasta.

Îţi mulţumesc cald şi frumos pentru increderea ta, (când mulţi se indoiau de mine, chiar eu insămi), pentru incurajări – atât de puternic ai fost când nu mai aveam eu forţă, pentru grija avută, riscând tu insuţi mult, în faţa altora, grijă neînţeleasă până acum, sau anapoda şi de mine şi de alţii. Uite pentru câte trebuie să îţi mulţumesc.

Nu voi mai fi niciodată singur – cred că vei aduna cete de ingeri pentru a –i ocroti pe cei dragi ţie de aici.

A fost – este şi va rămâne, un privilegiu de a fi fost aproape copilul tău, in ultima vreme. Iţi mulţumesc ACUM. Şiiii…te rog frumos, iartă-mă.

Durerea ta fizică şi sufletească din ultima vreme, ne-a apropiat , chiar dacă depărtarea a fost de 40 de km.Tu ai devenit ocrotitoarea mea,., fără să o ştiu iar acum plâng degeaba
Am inţeles asta citindu-ţi ultimul mesaj. De aici, totul se vede altminteri decât de SUS, aşa cum nu am fost in stare să o fac până ACUM… Voi reuşi .

Voi merge mai departe spre implinirea propriei meniri, aşa cum ai încredere. Am înţeles şi mulţumesc din nou.

IERTATE FIE-ŢI TOATE CELE DE AICI

şi

ZÂMBEŞTE-NE CÂND NE GÂNDIM LA TINE !!!

gândurile noastre bune te vor insoţi

In Memoriam:Popa Vera

Lasă un răspuns

