zbor planat de vultur cu aripi de fluture

avem o abilitate de a ne adapta dincolo de imaginatia noastra. si o putere de a indura..incat ajungem sa ne temem de ea. induram comediile si tragediile vietii si nici macar nu mai stim daca sa radem sau sa plangem.
in serile mele frante..uneori rad cu lacrimi..alteori imi plange zambetul. ma intreb destul de des in ultima vreme catre ce ma indrept. sau de ce anume incep sa ma indepartez. nu am avut harti care sa imi arate drumul. si nici macar indicatoare.tot ce am avut si inca mai am e o mica lanterna care din cand in cand..mai ramane fara baterii.
ironia fina. ironia fina de a fi tu. in mod ciudat sa fii ceva..sa alegi o cale care sa te faca cu adevarat tu..duce catre fundaturi. odata ajuns acolo..te vei intreba daca mai merita sa ramai asa.
pasi..pasi..alti si alti pasi..mereu..pasi.

Lasă un răspuns

