Lectii de Bunavointa 2

…cineva imi spunea ca Iubirea dupa o vreme devine Obisnuinta …
! SI CAM LA ASTA AM SA MA OPRESC ACUM, IN ACEST MESAJ !
…depinde, nu stiu…eu cred doar ca se transforma…si depinde de noi sa o mentinem vie, spontana…desigur, o sa spuneti , vorbe…
…nu…nu ma pricep sa vorbesc de IUBIRE, nu sunt psiholog, si nici n-as vrea…dar pot sa vorbesc din ce am trait eu…cand Iubesti, rupi lumea-n 2, nu-i asa?
…atunci ai putere, ai rabdare, ai vointa…esti spontan/a, aici ma repet…si muuuuulta ingaduinta !…si acceptare, si nu vezi decat lucruri bune …in fata…ta !…daca nu te minti…ca Iubesti !
…doar pt ca ai nevoie sa iubesti ca sa nu fi singur/a….adica in prima faza, sa te indragostesti si apoi…aoleu, complicat, nu-i asa?
…sa revenim la oile noastre… :) IUBIREA e o floare gingasa, care trebuie udata, care are nevoie de vorbe frumoase si blandete in ton…asa creste…unii dintre voi, cei care mai credeti in Eternul Feminin, o sa ma intelegeti ce spun, si iar, din nou, cu riscul sa ma repet, o sa devin siropoasa…
…nu se poate vorbi dur si concret de IUBIRE…niciodata…si nu pentru ca e relativa, nu…doar pentru ca , din nefericire, e efemera…si atat de greu de gasit….
…aaaaah, ma gandeam la IUBIREA dintre Noi, Muritorii, scuze…pentru ca exista iubiri pentru plante, animalutze, pasiuni chiar pentru meserii si arte, etc…a nu se confunda…
…”trecatoarele iubiri”…care nu seamana niciodata unele cu altele…nu-i asa?
…altcineva imi spunea de curand, dupa parerea mea…sa ma ierte daca citeste si evident ca nu o sa-l numesc aci, „nu spui cine”, cum ar zice Nenea Iancu, „persoana importanta, ma-ntelegi?” …ar fi o imprudenta, pentru ca e o mare ineptie…ca „atunci cand simte ca i se intampla ceva bun, se retrage”…dintr-o relatie… :)
…pai ce, BOIERI DUMNEAVOASTRA, intram in relatii ca sa ni se intample ceva rau ?
…sau vrem sa ne fie bine si sa si daruim CA SA PRIMIM, daca se poate…sa ne fie cu iertare…!
…eheheee, greu, taica, greu…nu am pretentia ca detin nu-sh ce adevar absolut, chiar deloc, scriu si eu aci din propria-mi experinta de viata, ce am „patit”, sau patimit, asa ca toata lumea…
…da…mai bine sa iubim si sa fim raniti decat sa nu iubim deloc…!…tre’ sa fim vii…sa incercam sa fim buni, onesti, si cand vrem sa punem punct…sau ni se pune punct…sa o facem asa incat SA NU JIGNIM INTELIGENTA NIMANUI, pentru ca si-asa doare cumplit !…SI NIMENI NU MERITA ASTA !
…aaaasta vine cu timpul, cu varsta, cu experienta si cu EDUCATIA aferenta, care defapt e pe primul loc……sau depunem efort si devenim autodidacti…SI SA NU ASPIRAM LA CEEA CE NU E DE NOI !
…ma plictiseste acest…Think Happy Thoughts…sau The American Dream…sa gandim pozitiv, tot timpul…teoretic, e bine, practica ne omoara…Mai Putine Vorbe, Mai Multe Fapte !…
…DESIGUR, MULTI O SA SPUNA CA „VULPEA DACA N-AJUNGE LA STRUGURI, ZICE CA SUNT ACRI !…”
…sau cei care spun ca sunt purtatori de credinta in Creator si jignesc atat de usor…meschin si urat…n-am sa „atac” aspectul biblic, religios al IUBIRII decat spunand ca „Biblia e o scrisoare de dragoste deschisa a Bunului Dumnezeu, catre noi, muritorii ! „…intelegeti ce vreti…!
…s-atunci, ura, care e in toate desi nu-si are rostul…acopera IUBIREA, cu Interesul Meschin ce TRANSFORMA in Minciuna undele adevarate si deschiderea frumusetii gandurilor si simtirilor…NU STIU, AM GRESIT, NU STIAM CE VREAU, A FOST O PARERE…IROSIM SI TIMP SI SPATIU, IMPLICATI ABSURD, NEDARUIND DAR EXTRAGAND VAMPIRIC, ENERGIA DRAGOSTEI, IUBIRII CELUILALT, ( atentia si bunavointa ) …PENTRU CA AVEM NEVOIE…INTR-UN MOMENT…NUMAI AL NOSTRU…!
…urmeaza trezirea la apelul nominal, cand El nu mai are nevoie de Ea…sau vita-vercea…pt ca pofta , nevoia s-a stins si se simt puternici…UITAM CE AM PROMIS, DACA AM PROMIS…CA NU O SA RANIM…!…SI CA INDIFERENT DE CE VA FII, VOM FII SINCERI !…ASTA E SI MAI GREU !
…NU-I ASA ?…IUBIREA, BAT-O VINA !
…BOIERI DUMNEAVOASTRA, am fost luuuunga, m-am lasat purtata de valurile vietii,…lectii de bunavointa 2 e mai complicat dar poate si mai adevarat…MA OPRESC, SPRE A MA HODINI, OLEACA !
…CU DRAG ! :)

Lasă un răspuns

