Indiferent


Indiferent

Indiferent de rasă,
Indiferent de timpuri,
Indiferent de sex,
Păstrăm în noi
Fie că vrem sau nu,
Conştiinţa umanităţii…
Născută din milenii
De existenţă,
Dar pe care
Nu o putem accesa
Niciodată la dorinţă,
Niciodată în folosul nostru,
Niciodată pentru a alege
Între bine şi rău….
Suntem sclavii
Învăţării trecutului apropiat
Şi nu al originii
De mii de ani…
Şi pierdem,
Mereu,
Nu pentru că nu am gândi,
Ci pentru că devenim
Prea mulţi
Şi prea indiferenţi
De cei de lângă noi,
Înregimentaţi
În lupta pentru existenţă…
Dar nu a noastră,
Ca specie
Ci ca indivizi….
Vom dispare într-o zi,
Fără să realizăm
Că am dispărut
Prin noi înşine !
Indiferent cum am trăit,
Indiferent cât am iubit,
Indiferent cât am suferit,
Mă doare, pentru toţi…
Şi, sincer ?
Nu mi-e indiferent !

Lasă un răspuns

