La mulţi ani!

După atâta relaş (relache, dacă doriţi), după o cură sănătoasă de aer de munte asezonat cu grătărele de porc, iepure la ceaun, şampanie lângă focul de tabără, palincuţă pe post de pastă de dinţi, vinişor în loc de apă, peisaj miric, un drum de 6 ore la întoarcere pe şoselele pline de gropi ale patriei noastre, primul lucru pe care-l fac dimineaţa e să deschid Facebook-ul si Twitter-ull, desigur :)

Bucureştiul mă întâmpină cu braţele deschise, se pare că i-am lipsit. I-au lipsit înjurăturile din trafic, când simt planetarele scrâşnind prin vreo groapă sau claxoanele înfuriate când vreun jmecher îmi taie calea (noroc că am ABS :) ). I-au lipsit privirile încruntate, colţurile gurii lăsate dramatic în jos, darabana bătută în volan. Mie nu mi-au lipsit, sincer.

Anul ăsta începe prost, cu toate promisiunile, bla, bla, bla, de ieşire din criză. Om ieşi noi din criză, dar o facem în neaoşul stil românesc: scumpim tot şi după aia mai vedem.

Una peste alta, noi să fim sănătoşi, că belelele „curge“. Nu vă urez un an mai bun, ci vă urez să ieşiţi bine din el…

Lasă un răspuns

