Leapşa! care şi-o ia?!

Acum sunt acasă…, ba mai mult, după un „somn odihnitor”, de nici mai mult, nici mai puţin, … aproape două ore, somn care mi-a zăpăcit şi cel mai zapăcit neuron în ritmuri de reggae (răzbătută prin pereţii groşi de rigips dintre mine şi nu-ştiu-care vecin, (bineînţeles că ştiu, doar mă prefac…), timp în care, cred că a fost şi un cutremur de cca… cel puţin 3,5 grade Celsius (padon…, Kelvin.. sau Fahrenheit… nu mai contează)…. chiar am nevoie de o cafea, dar… evident, mă voi mulţumi cu stropul de ness rămas de azi-noapte, în ideea că voi reuşi să mai fur vreo 2 (ore, oF cooors…, de somn…, indubitabil) (sper la mai mult, dar pentru a nu fi dezamăgirea prea mare…)

Ce mai zic…?! Păi…, să vă zic ce fac: mă bucur…; nuuuu…, nu pentru că ar fi ziua mea, sau oricare altă sărbătoare naţională, ci pentru că… se pare, starea mea de spirit, în ciuda vicisitudinilor de afară (trebuie să ies benevol, când nici un câine nu l-ai scoate cu forţa…), este neaşteptat de… bună. Dă Doamne să mă ţină tot anu’.

Contând pe reciprocitate, al vostru, cu frenezie, pentru totdeauna-cât-se-poate… Acelaşi. Lăsând modestia într-o parte (oricare, nu contează…) Puuuuuuup…! (am luat-o razna…)

Lasă un răspuns

