Bancuri :))

Se ceartă soţul cu soţia.
Soţia: – În viaţa mea au fost doar doi barbaţi adevaraţi!
Soţul, cu o mare curiozitate, întreabă: – Dar al doilea cine e?
Soţia răspunde: – Ce întrebi de al doilea?…Tu nici pe primul nu-l cunoşti…

:)

Un beţiv, pe la ora 5 dimineaţa când se întorcea acasă, se opreşte uimit în faţa unui panou publicitar şi priveşte nedumerit câteva minute bune. După vreo oră de gândire plecă zicând: – Nu mai inteleg nimic… la viaţa mea am auzit de beţi turtă, de beţi morţi, de beţi mangă… dar de BEŢI PEPSI n-am auzit în viaţa mea!

:)

Vine Ion la Gheorghe şi îl întreabă:
– Cum poate vaca ta să dea o sută de litri de lapte pe zi?
Gheorghe:
– E simplu. Totul depinde de amabilitate. Mă apropii de ea şi o întreb: „Ce dăm astăzi: lapte sau carne?”.

:)

Merge o blondă la un magazin şi zice:
-Domnule vânzător, daţi-mi şi mie acest mini televizor.
-Doamnă ne pare rău, dar nu vindem la blonde.
A doua zi se vopseşte blonda roşcat. Merge la magazin şi zice:
-Domnule vânzător daţi-mi şi mie acest mini televizor.
-Doamnă v-am spus că nu vindem la blonde.
-Dar domnule, de unde v-aţi dat seama că eu sunt tot blonda de ieri?
-Pentru că, doamnă, acesta nu este un mini-televizor, ci un cuptor cu microunde.

:)

Un bărbat, surprins la amantă de către soţul acesteia, sare de la etajul 5. În cădere se gândeşte: „Nu puteam să stau acasă cu nevasta… să manânc un grătar… să beau un şpriţ…. şi …. cine ştie …. poate să fac şi sex ?!?” Cade cu noroc pe o capiţă de iarbă proaspăt cosită din spaţiul verde al blocului şi cugetă: „Doamne cum e omul…. numai două secunde am fost disperat şi câte prostii mi-au trecut prin cap…”

:)

Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta purtarii centurii de siguranta:
– Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, matze pe parbriz, ochi in pomi, fara maini…
– In schimb, uitati-va la cel care a purtat centura… parca-i viu!

:)

Un scoţian merge la poştă să trimită o telegramă. Întreabă funcţionara de la ghişeu cât il costă:
– Zece penny cuvântul, dar semnătura nu costă nimic, răspunde aceasta.
– Bine, zice scoţianul, trimiteţi următoarea telegramă: „Salut”
– Numai atât ? intreabă tipa.
– Da, atât, spune scoţianul
– Şi semnătura ?
– La semnătură scrieţi aşa: Prietenul Tău Care Te Aşteaptă La Trenul De 8.00 Pe Peronul Doi La Gara Centrală !

:)

Maria se întoarce de la magazin cu o pălărie noua. Către Ion:
– Mă Ioane, să vezi, mi-a zis vînzătoarea că pălăria asta mă face să par cu 10 ani mai tînără.
La care Ion:
– Şi-atunci de ce nu ţi-ai luat trei?

:)

Salut, bine că te-am întîlnit! Poţi să-mi împrumuţi 100.000 de lei?
– Îmi pare rău, dar n-am bani la mine!
– Dar acasă?
– Acasă toţi sînt bine, sănătoşi, mulţumesc!

Noi definitii in DEX

SCARABEU = cetatean ce locuieste la bloc, la scara B (din aceeasi familie de cuvinte se cunosc scaraceu si scaradeu
TRACTOR = actor cu mult trac
TUTUN = a-a-arma de-de-de a-a-artilerie
TZURTZUR = Sunetul soneriei, iarna
PRUDENT = pasta de dinti cu extras de prune
MONOLOG = olog de un picior
BIOLOG = olog de ambele picioare
SEXOLOG = olog de 6 picioare (de ex. miriapod sexolog)
MANIPULARE = manevrarea penisului cu ajutorul mainilor
ATATAT = fara sani
AMANAT = fara maini
INCHINARE = transport catre China
INVINUIRE = procesul de fermentare a mustului!
INFOCARE = transformare in foca
GHINIOANE = varianta moldoveneasca pentru ardelenescul „Bine, Ioane”
IMPRASTIERE = rezultatul procesului prin care betivii se fac prastie
BIZAR = zar dublu
MACEL = mac mic
MICROSCOP= scop marunt
INVIORAT = prevazut cu vioara
LESINA = pe unde merge trenu’
MERITORIU = teritoriul ocupat de livada de meri
RATEU = pateu din carne de rata

1 comentariu (+add yours?)

  1. rhuna
    Mai 24, 2011 @ 00:32:03

    cat de tari sunt noile definitii din dex :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

