posibil ultimul post :( … pe acest blog :(

nu cel al sfintei marii, ca nici nu stiu daca a fost si nici nu-mi aduc aminte de cat timp nu am mai tinut un post intreg si adevarat. poate asa se explica multe…

zic si eu ca o fi ultimul post de pe blog, pentru ca la frecventa cu care scriu s-ar putea sa nu mai apuc sa postez mai nimic

am vazut ca e agitatie mare cu apocalipsa asta de pe 10 cam pe toate blogurile, asa ca am sa incerc sa fiu scurta, ca mai am multe de facut pana poimaine si cred ca sunt cam in criza de timp.

mi-a trecut prin cap ca as putea sa traiesc in orele astea care ne-au ramas lucrurile pe care atat de mult mi-ar fi placut sa le traiesc, dar e mult prea repede si pentru mine sa fac hocus-pocus si SA:

– vad africa, moscova, londra, praga etc

– ma plimb cu un zeppelin

– termin cele nu stiu cate carti incepute luna trecuta

– invat naibii odata melodia de la irish drinking song pe care o cantam la aproape fiecare final de spectacol comedy.show

– calc toate hainele pe care le am si sa le pun pe umerase in dulap

– port toate hainele pe care le am

– sterg mail-urile care m-au facut sa sufar sau sa fiu fericita, pentru ca paradoxal primele ma fac in continuare sa sufar si celelalte la fel:D si nu ma pot abtine sa le recitesc din cand in cand

– scriu cartea despre familia mea si mai ales despre fabulosul meu bunic care a murit acum doua saptamani

– imi tin in brate macar primul copil

– invat sa tac

– invat sa spun mai des “nu”

– plec de oriunde si de langa oricine inainte sa ma vada prima oara plangand

– fiu eu de la un cap la altul

am sa folosesc timpul care a ramas ca sa-i sun macar pe parintii mei sa le spun ca-i iubesc, desi poate apuc sa-i si vad, am sa mananc non-stop, ca oricum nu mai conteaza, am sa merg la sedinta la radio, ca poate totusi nu vine apocalipsa, termin “eseu despre luciditate” a lui saramago, scot tot ce am pe card si ii dau batranei care cerseste langa usa blocului, desi nu cred ca e suta la suta sincera, dar deja o priveste, la o adica… ascult inca o data “alice in tara minunilor” si nu ma mai gandesc la ce nu mi-a iesit asa cum as fi vrut si nici la ce nu am avut, desi poate ca meritam:)

in loc sa citesti postul asta, mai bine te ocupai de tine, nu?:))

Lasă un răspuns

