La Multi Ani

A ai trecut un an paradoxal in care am trecut unii pe linga altii fara sa ne salutam , sa ne vorbim , sa ne zimbim , sa ne cunoastem . Fie ca aveam capul plecat gindindu-ne la rate , datorii , neimpliniri sau indiferenta . Fie ca aveam capul ridicat cautind speranta , rugaciunea , aroganta , tot nu ne-am putut intersecta privirile .
Si-asa , transformindu-ne in avatare pe diferite saituri , imprietenindu-ne datorita unei poze haioase sau a unei fraze intelgente , ne trimitem azi felicitari virtuale . Felicitari in care ne uram bucurii , sanatate , fericire si multe impliniri .
Totusi , parca daca eream mai atenti cind treceam unii pe linga altii pe strada , azi ne-am fi privit in ochi , ne-am fi zimbit , ne-am fi mirosit parfumurile unii la altii si ne-am fi simtit respiratia accelerata de emotie .
Dar a mai trecut un an la fel ca ceilalti 20 , 30 , 40 ,… de dinainte fara sa ne dam seama ca si-n acest an am trecut unii pe linga altii in difeite ocazii . Dar am privit in jos…am privit in sus… si coninuam sa traim in avatare pe net in continuare .
V-ati intrebat vreodata de ce japonezii se saluta intre ei in fiecare zi prin plecarea capului in semn de respect chiar daca nu se cunosc ? . La Multi Ani prieteni viuali si un an nou cu mai multe impliniri va doresc din inima.

Lasă un răspuns

