audit si urare interna…

Mai am o ora pana sa plec la drum ca sa-mi schimb anul.
M-am tot gandit…
*mi s-a-ntamplat sa ma trezesc alergand,… si nu reuseam sa-mi aduc aminte cand naiba am luat startul! :)
*odata am plans…, :) a durat ceva!… apoi, total paralel cu subiectul, m-am intrebat de ce plang?… azi, nu mai stiu ce raspuns mi-am dat! :)
*altadata am ras!… :) :) :) Doamne ce bine mi-a cazut!… nu m-am intrebat de ce rad, de teama ca iar voi fi dezamagit de memoria mea… :) :)
*imi mai aduc aminte de un pachet de prezervative… :) si de consternarea mea!… cum drak sa uit??? … oh, aici m-a linistit Cristina!… :) era pachetul ei. nu prea mai stiu bine daca am ras sau am plans! :) dar imi amintesc ca m-am bucurat tare mult pentru ea; parca m-am si bosumflat un pic… cred ca de ciuda! … nu mai stiu… :)
**cel mai bine imi aduc aminte ca am tot zambit!… acestei lumi multicolore, copiilor, vecinilor, parintilor, rudelor, drumului, culmilor, vailor, soarelui si noptii, … mie! :)
Iar pentru asta, mi-am amintit ca trebuie sa ridic ochii spre cer si sa-i zic: „Altceva, Doamne, nici nu imi doream! Mai da-mi, daca mai ai, si-n anul care vine! Si-ti jur ca n-am sa Te dezamagesc.” :)

Imi doresc tot binele din lume, sanatate maxima si o farama de noroc!
Plec! E greu sa-nceapa show-ul fara mine…
:)

Lasă un răspuns

