visul unei vieti

aici ,in universul meu…departe de lumea dezlantuita…am intalnit o femeie care zambea la cer de dincolo de cascada sangelui, de-acolo de unde mainile nestiute ale lui dumnezeu mosesc si se naste trupul de carne si oase.m-am intrebat de ce zambea….lumina de dincolo de sange,insotita de-o pasare alba si una neagra ne desfacea de piele pe amandoua…nu stiu de ce zambea,in carnea mea era o explozie muta.

m-am framantat mult inainte de-a lua hotararea sa postez poezia care urmeaza.am scris-o cu ceva timp in urma… si-am tot scris versuri la ea….si mai scriu…
pentru el al meu…indiferent cine ar fi
stiu ca pare ciudat si poate multi ma considera ciudat sau aiurea ,poate prea visator sau prea complicat sau prea nu stiu cum. dar azi am decis sa nu imi pese si sa zambesc si eu
asa ca e pentru tine…tu al meu. oriunde ai fi, oricine ai fi…visez uneori ca asta o sa te aduca la mine…ca asa o sa ne gasim. ceea ce scriu si rugaciunile sunt drumul catre tine. sau poate catre mine…

mi-e dor….
nu stiu de ce, dar mi-e dor
si ma gandesc
ma gandesc la tine
cel care esti…
ma gandesc la tine
cel care ai fost dintotdeauna…
ma gandesc la tine
cel care vei fi pentru vesnicii…
uneori mi-e tare dor de tine
desi nu te-am avut niciodata
dar mi-e dor…
de privirea ta
de zambetul tau
de glasul tau.
si mai mi-e dor
de mirosul tau
de gustul tau
si de atingerea ta…
mi-e dor de tot ce simt ca esti tu
si mi-e dor de tot ce simt ca as putea fi eu prin tine
si cand mi-e dor,sa stii
privesc la cer si nu mi-e teama
pentru ca stiu ca acolo
undeva
esti tu cel care esti
cel care ai fost
si cel care vei fi mereu…
…al meu…

Lasă un răspuns

