NELINISTEA cea BUNA…

NELINISTEA cea BUNA…
….
…………….Intr-o criza de ..IDENTITATE, si/sau de …MASCULINITATE,barbatul …a fugit….
Violenta…frustrarea – una,sau alta,sau amindoua deodata ,sau cine stie ce alta nascocire nastrusnica a SATANEI ,ceva cu denumire sofisticata,indescifrabila,sau ,poate vreo MUZA(divina MUZA- o fi pleonasm ? )- … care se aflau pitulatate ,in strafundul sau,-vulcani ce pareau stinsi,demult- au izbucnit,dintr-o data…si navalnic…au dat pe-afar…Prins nepregatit,el insusi,omul,fiinta fragila,OMUL BUN -piinea lui DUMNEZEU!- debusolat,nu si-a mai asumat,prin CUVINT statutul.Abia de mai putea scoate ,din cind in cind,niste onomatopee…Nu-si mai putea formula …trairile….
…sau ,poate a „fugit” speriat de ….DE CE?…Habar n-am !.Gindesc si eu…asa de-a surda.”Dialoghez” cu mine insami….
….
…Frica de Dumnezeu ,pe care ,ma straduiesc s-o cultiv ,in mine,mereu si mereu,ma fac sa-mi tin instinctele -URA- in friu.Dragostea pt OM-ul BUN din tine ,ma obliga,IMI PORUNCESTE,sa : TE IERT! Iti poti asuma ,tu ,iertarea aceasta?…Nu-mi raspunde prin cuvint!…Nu mai vreau …cuvinte! Sau…ma rog,daca ti-e mai la-ndemina …
…Om BUN! VREAU ! POT ! POT si VREAU ,sa te ajut sa intri in posesia ta! Asa ca…TE ASCULT! dar…FARA ONOMATOPEE ! Astept fraze!…sau…doar sa ma privesti ,in OCHI !
….
….ma gindesc la Apostolul Petru…L-o fi privit el ,in OCHI ,pe HRISTOS,dupa INVIEREA SA,dupa ce ,cu numai citeva zile in urma se lepadase de EL,si inca de 3 ori?…
…eu sint doar un om ! Poate nu am IUBIREA lui Hristos,dar…TE IUBESC,OM BUN !
Primeste acest dar la ANIVERSAREA NASTERII DOMNULUI !

Lasă un răspuns

