Fa-mi inima sa cante in Bucatarie

(Special pentru toate femeile)

Fa-mi inima sa cante
Si ia-o cu tine la locul de munca
Nu ma lasa sa ma indepartez,
Prinde-mi mana si lucreza la reteta
Fa-mi zambetul sa danseze in crem-paradis
Si ia-l cu tine la munca
Nu ma lasa sa plang, picaturi de ciocolata
Culege-mi lacrima si arunc-o in sucul de portocala
Nu ma lasa sa te pierd, in dulcele Tiramisu
Acapareaza-mi gandurile
Si promite-mi ca si maine vei fi aici sa faci tort margherita
Fa din vocea mea o nota muzicala pentru un vin bun
Si ascult-o la nesfarsit … 1500 de retete
Apropie-te incet de mine … cu omleta la parisienne
Nu te mai grabi sa sufli in cuptor
Vei strica totul.
Fa din mainile mele aripi de oaie de pekin
Si invata-ma sa zbor … deasupra unui munte de frisca
Fii tu steaua ce o pot atinge, intr-un file flambe
Coloreaza-mi infinitul dolce mon_amour
Si umple-mi golul cu magie de profiterol alb-negru
Fa-mi ochii sa straluceasca de lasagne la cuptor
Si ia-i cu tine …
Nu ma lasa sa plec, in rata cu portocale
Cuprinde-mi trupul intre pulpe de pui la gratar
Bratele tale puternice pentru friptura de vita
Si ascunde-ma de lumea rea. De orez cu masare
Fa-mi noaptea dulce de serbet de lamaie
Si ia cu tine fiecare clipa de inchetata
Ce-o petreci cu mine. Ciocolata cu frisca
Plimba-te agale prin visele mele de fructe tropicale
Si incet … atinge-ma! Cu dulce de pasiune
Fa-mi viata un paradis
Si ia-ma cu tine …peste la gratar
Asculta-mi fiecare cuvant in 1500 de retete
Si soarbe-l cu grija, ciocolata alba cu rom
Viziteaza-mi gandurile de pui a la parisienne
Si indruma-mi pasii derutati, in ciocalata dulce
Urmareste-mi fiecare privire in suc de prune
Si vei gasii raspunsuri . despre cum sa facut un meniu

Motto:Gospodina cand e buna,rostul casei merge struna.

Lasă un răspuns

