…din ciclul: "Filantropica"…. parodie ieftina!

acum 32 minute
xxx xxxxxx mi-a trimis:
am 40 de ani m-am contrazis cu niste prieteni ca nu sint adenarate concursurile astea de pe net
eu nu cred in ele
si le-am zis ca eu le demonstrez ca adun 2000 de clicuri si o sa primesc nici un premiu
scuzama daca te-am deranjat cu ceva
o seara placuta iti doresc

.acum 26 minute
Eu am trimis xxx xxxxxx:
sincer? pari caraghios, omule!… cred ca e o menevra aiurea sa tii dinadins sa demonstrezi ce zici tu acolo, cu atat mai mult cu cat te prezinti ca un om „implinit” la toate capitolele…

am prostul obicei de a nu minti… iarta-ma, te rog, daca sinceritatea mea ti-a creat o farama de disconfort!

si…
un an nou bun si tie, alaturi de cei dragi!

.acum 14 minute
xxx xxxxxx mi-a trimis:
si ca sa nu par caraghios, acolo am poze facute in mai multe locati, ce va facut sa credeti ca acolo unde sint cu cainele cel alb stau eu?
va spun ca nu stau acolo.
o seara placuta va doresc, si nu judecati oameni doar dupa aparentze

.acum 6 minute
Eu am trimis xxx xxxxxx:
1. v-a
2. sunt
3. fiecare ne creem profilul dupa cum vrem sa fim priviti.
4. atatea inimioare cate am vazut la tine, nici fi-mea, la 13 ani, nu are!!!….

a fost optiunea ta sa te prezinti intr-un fel sau altul…
ce te burzuluiesti cand „noi” catalogam dupa ceea ce vedem???
ori crezi ca stam sa ne imaginam ce si cum in ce te priveste?
asta-i buna!…
:) :) :)

hey!
las-o balta!…
pute si mi-e ca te fac subiect de blog!… „Poza lui varu-miu, casa vecinilor, cainele patronului si inimioare colorate”…
:) :) :)

Pe.Se. (vorba lui Lumy.. )

Lasă un răspuns

