Ce frumos spune Nichita: Mainile mele sunt indragostite

ninge…ninge..
e noapte si e frig
inima mea arde ca para
redescoperind cantecul rascolitor
iubesc vartejurile si nostalgia lui
n-am rezistat… n-am rezistat
mi-e dor
mie-e dor de hrana sufletului, cerul
mi-e dor de hrana cerului ,ingerii
ninge…ninge…
merg pe strada si ninge
ma uit fara masura spre cer
fulgii aluneca lent in visare
te vad in plina ninsoare
fulgii irepetabili sunt tu
simt zapada
cum imi cade pe fata, pe buze
simt zapada cum ma invaluie
ajunge in san pana la inima
si-n sangele meu nesatios
ma uit in plina ninsoare
te vad pe tine
si dincolo de tine ma uit
privrea fuge singura in adanc

Lasă un răspuns

