Din fericire

Din fericire, pentru a ma excita, nu am nevoie de o camera web sau de un telefon.
Din fericire, pentru a iubi o femeiet am nevoie ca aceasta sa aiba ceva frumos in ea, si pot trece cu vederea daca mai proasta dispusa sau tampita.
Din fericire, pot sa ies din casa cand vreau si sa ma intorc cand vreau, avand in vedere ca e casa mea.
Din fericire, stau bine cu memoria, si nici nu am amintiri urate.
Din fericire, sunt capabil sa am si sa sustin o parere proprie fara a o fi copiat de la TV sau din ziare.
Din fericire pot calatori cu mintea cand si oriunde doresc, chiar daca prefer sa-mi cumpar un bilet de avion cat de repede posibil.
Din fericire pot sa inteleg daca ceva este corect sau gresit, fara sa am nevoie sa stiu daca este de dreapta sau de stanga, si nici daca este facut de un barbat sau de o femeie.
Din fericire dupa doar un singur an, de analize si consultatii, reusesc sa diagnostighez orice forma de schizofrenie erotico – sentimentala.
Din fericire, datorita trecutului meu, pot sa astept viitorul fara sa sper ca acesta va fi obligatoriu cel mai stralucit.
Din fericire, pentru a ma apara de plictiseala, nu sunt paranoic.
Din fericire pot sa ma culc cu o femeie fara ca dupa aceea sa astept sa mi se spuna ca sunt cel mai bun, si pana la urma sa si cred.
Din fericire sunt liber sa iubesc pe cineva fara niciun document legal cu limite si data de expirare.
Din fericire sunt liber sa fiu, bun sau rau, cand vreau eu, si chiar si in ziua de Craciun.

Desigur, si Libertatea asta a mea are si un pret… dar nu ar fi elegant sa-l spun care este, avad in vedere ca sunt eu cea care-l platesc.

Din fericire, sunt un barbat liber.

Lasă un răspuns

