Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,
>
> Ti se va
> parea ciudat ca-ti scriu dupa atatia ani cu o rugaminte
> serioasa.
>
> Pentru
> aceasta ocazie nu am niciun gand sa fiu umil, sa ma
> gandesc la altii sau la
> actiuni caritabile. Aici e lista mea si te asigur ca mii de
> barbati iti vor cere
> aceste lucruri, deci… poti pregati o comanda en-gros.
>
> * Doresc o carte
> de credit fara limite, cu un cod special care, la
> cumparaturi imi va da mereu
> acordul.
>
> * Vreau o femeie adevarata, vorbesc serios mosule, nu imi
> aduce
> imitatii: UNA N-E HOTARAT PIRATERIEI!
>
> * Vreau o supapa in ombilic, atunci
> cand ma umflu un pic, sa ma dezumflu automat.
>
> * Adu-mi un aspirator uman,
> care in momentul cand unul face pe idioata s-o aspir fara
> probleme.
>
> *
> NU MAI VREAU SA MA BARBIERESC! Ori faci sa se poarte parul intre
> picioare, subrat,
> buza superioara, ori mi-l indepartezi odata
> ptr
> totdeauna.
>
> * Vreau sa-mi fac odata ptr totdeauna treaba si
> sarcinile
> si sa dureze la infinit ca si cum de-abia le-as fi facut.
>
> * Sotia mea,
> logodnica, concubina, ce o fi, trebuie sa stie dinainte ce
> gandesc, ce spun, si
> ce-mi place sa faca; sa stie ce-mi convine si ce cadouri
> imi plac; sa fie
> capabila sa-si imagineze cum as vrea sa se poarte cu familia
> mea; cand sunt
> sensibil si cand nu am chef sa-i vad mutra sa nu apara.
>
> * Un cadou
> adevarat ar fi ca paternitatea sa dureze 2 zile si nasterea
> sotiiei mele sa n-o
> doara.
>
> * Ciclul ei sa dureze 2 ore; sa aiba un buton in mana care sa-l
> actionez numai atunci cand vreau eu si ea sa fie fertila.
>
> * Imbracamintea sa
> se transforme singura in functie de anotimp, pardesiele in
> paltoane, pantalonii
> in bermude si tot asa.
>
> * Daca o femeiet isi permite sa se comporte ca o
> vaca spiritual si sa minta, fa-i un chip la care sa i se
> aprinda nasul ca la
> renul tau, si sa-i creasca ca al lui Pinochio… si sa-i
> cada si tatele.
>
> * Daca va fi infidela, fa in asa fel incat sa nu mai aiba
> orgasme ptr cat
> timp decid eu (altfel poate nu-mi va conveni).
>
> * Ea sa aiba sanii, fundul, totul…,
> cu o supapa in functie de ocazie.
>
>
> Cam atat as dori, multumesc, mult minunat Mos Craciun. Ne
> vedem pe 25 (nu conteaza daca totul e gata mai repede)
>
> Cu afectiune,
> Un
> barbat ca oricare…
>

Lasă un răspuns

