DACA CINEVA A OBOSIT………

Toate necazurile si nefericirile si sentimentele de singuratate s-ar diminua sau chiar ar disparea ,daca ,in loc sa-l asteptam pe mos craciun cu ochii lipiti de ecranul de sticla, ne-am delecta privind bolta cerului , intr-un peisaj de oras sau de munte , cautand constelatia Orionului si gandindu-ne cat de fericiti am putea fi daca in locul batranului demodat ,care este ba mos craciun ba mos gerila ,ar fi Isus Hristos ,Mantuitorul nostru care ne-ar spune : ” Va las pacea Mea , va dau pacea Mea . Nu v-o dau cum v-o da lumea…sa nu vi se tulbure inima .Aveti credinta in Dumnezeu si aveti credinta in Mine . In casa Tatalui Meu sunt multe locasuri..Eu Ma duc sa va pregatesc un loc. Si dupa ce Ma voi duce…Ma voi intoarce , ca acolo unde sunt Eu sa fiti si voi ! (Ioan 14,27.1.2.)– Daca ati obosit asteptandu-l pe mos craciun , odihniti-va asteptandu-L pe ISUS HRISTOS !

Lasă un răspuns

