Mi-e dor

Mi-e dor de tine si te vreau langa mine …Mi-e dor de tine iubire ,.mi-e dor de dragostea ta …mi-e dor de tot ceia ce esti tu ….mi-e dor sa fii aici langa mine ….mi-e dor de rasul meu navlnic si zgomotos …mi-e dor sa-ti aud soaptele dulci cum susura la urechea mea ….mie dor de sarutarea ta fierbinte , de mangaierea ta, de caldura trupului tau …
Vreau sa te incalzeasca inima mea , sa te incalzeasca gandul meu , vreau iubire sa-ti daruiesc mereu .Te vreau pe tine dragostea mea , aici langa mine sa-ti sarut ochii si gura si trupul tau sa fie unul cu al meu …Tu m-ai gasit ….eu te-am recunoscut suflet curat si bland .Imi pare rau sa te pierd …imi pare rau sa te ranesc ……dar stiu ca te iubesc …..si te voi iubi mereu

Nu-mi lua iubirea daca pleci
Mai lasa-ma sa cred in ea
Sa cred in dragostea curata
Cea care inalta si da speranta

Lasă un răspuns

