……..

Cobori in jos ” luceafar” bland
Alunecand pe o raza
Cobori in casa si in gand
Si viata-mi lumineaza .
Si adu-mi cu tine
Iubire, dragoste si fericire

Cobori si vin-o la mine
Cobori si intra in mine
Intinde mana ta delicata
Si strange-ma-n brate
Saruta-mi lacrima
Ce sta atarnata pe o geana
O lacrima ce sta gata sa cada

Te caut si te chem
Asa cum doar noi stim
Si tu stii ca te caut
Si …..vii
Dar vii tacut
Si pleci tacut
Fara sa lasi vre-un cuvant

Iti simt doar prezenta
O pala de aer ce ma mangaie
Si-n minte revin
Gesturi soapte si vorbe rostite-n trecut
Dar acum vreau mai mult
Te vreau pe tine aproape de mine

Vreau ca privirea ta sa ajunga la mine
Aici sa se opreasca, sa ma topeasca
Sa ma patrunda , sa ma friga
Sa simt cum ma face cald pentru tine

Astept sa vii sa stai la pieptul meu
Acolo unde stiu ca este cuibul tau
Te mai asteapta si un alt cuib
Un loc de care doar noi doi stim
Si vreau sa fiu iubitul tau
Si vreau sa fii dragostea mea

Hai ! vin-o… draga mea !
Hai vin-o-n seara de Ajun
De mana sa te tin
Sa te astept zambind pe prag alaturi de o stea
Sa fii tu steaua mea si eu a ta
Sa fim doua stele pe cerul senin
Cu duiosie tuturor sa le zambim
Te iubesc draga mea …..te iubesc

Lasă un răspuns

