Mai vechi si mai noi…

Doi colegi stau de vorba:
– Ai auzit? A murit sefu’..
– Da. Si ma tot intreb cine a mai murit odata cu el.
– De ce?
– Pai scria in anunt ca „odata cu el a murit unul dintre cei mai capabili angajati ai firmei noastre….”

– Popescule, de ce vii asa tarziu?!!!
– Pai, mi-ati spus ieri sa-mi citesc ziarul acasa….

Un patron catre altul:
– Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali?
– Simplu: am 30 de angajati si 20 de locuri de parcare..

La Biroul de Resurse Umane:
– Ne pare rau, dar nu va putem angaja, pentru ca nu avem ce sa va dam de lucru.
– Pai, asta n-ar fi asa de grav…

Seful catre secretara:
– Cine ti-a spus ca doar pentru ca te-am sarutat de cateva ori ai dreptul sa lenevesti toata ziua?
– Avocatul meu.

La interviu:
– Sunteti casatorit?
– Nu.
– Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se subordoneze…

Un tanar absolvent al sectiei de Management era foarte incantat de postul pe care se angajase intr-o importanta companie multinationala. In prima zi suna la Bufet, tipand in receptor:
– Adu-mi o cafea! Si viteeeeeza!!!
La celalt capat al firului raspunde o voce grava:
– Cred ca ai format un numar gresit; stii cu cine vorbesti, neam de cretin?
– Nu, raspunde tanarul angajat.
– Eu sunt Directorul General, imbecilule!!!
– Dar tu stii cu cine vorbesti, dobitocule? tipa tanarul mai tare ca prima data.
– Nu, raspunde Directorul surprins.
– Perfect!… si inchide.

Doua blonde ies dintr-un bar, si una ii zice celeilalte:
– Auzi, eu am uitat sa fac pipi!
– Lasa ca te invat io.

O blonda ajunge la serviciu plangand in hohote. Seful o intreaba ingrijorat ce a patit, la care ea raspunde:
– Azi dimineata am primit telefon si am aflat ca mama a murit.
Seful o consoleaza:
– De ce nu te duci tu acasa azi sa te odihnesti? Si-asa nu avem de lucru prea mult.
Blonda refuza spunand ca mai bine lucreaza ca sa mai uite de necaz. Dupa 2 ore seful trece pe langa biroul ei si o aude plangand si mai tare…
– Ce s-a mai intamplat?, o intreaba.
La care ea raspunde:
– Tocmai a sunat sora mea si mi-a zis ca si mama ei a murit.

Un englez, un american si un arab stau de vorba despre familiile lor intr-un bar.
Englezul:
– Am 10 copii acasa si daca as mai face unul as avea o echipa de fotbal!
– Eeiii, spune americanul, eu am 15 copii acasa si daca ma mai fortez o data imi fac o echipa de fotbal american!
In sfarsit, arabul:
– Eu am 17 neveste acasa…
Face o pauza in timp ce soarbe tacticos din pahar.
– Daca imi mai iau una, imi fac teren de golf!

Un tip îsi revine dintr-o coma profunda de 7 luni. În tot acest timp, sotia lui a stat zilnic langa patul lui. La cateva zile dupa ce si-a revenit, îsi cheama sotia:
– Draga mea, ai fost alaturi de mine în toate nenorocirile prin care am trecut: cand am fost concediat, m-ai sprijinit enorm; cand afacerea mea a dat faliment, ai fost langa mine; cand am fost împuscat, ai stat alaturi de mine; cand ne-am pierdut casa, ai fost tot langa mine; cand sanatatea mea s-a subrezit, m-ai sprijinit permanent. Stii ceva?
– Ce sa stiu, dragul meu? întreaba ea zambitoare.
– Cred ca îmi porti ghinion!

Merge o baba bolnava la doctor si ii spune:
– Dom’ doctor, ma simt foarte rau, cred ca sunt pe moarte, ajutati-ma.
Doctorul o consulta, apoi se gandeste si ii zice:
– Uite aici un bilet de trimitere la baile de noroi din Techirghiol..
– O sa ma vindece doar baia cu noroi?
– Nu, dar te obisnuiesti cu pamantul..!

Lasă un răspuns

