Spuneai c-am sa te uit…In care viata???

Spuneai c-am sa te uit…In care viata???
In care univers nu-mi voi mai aminti
Parfumul tau,si ochii….a buzelor dulceata
Ma sfarama si-acuma in cioburi mii si mii…

Si iar mi-e dor de tine,o data si-nc-o data
De la Pamant la Ceruri,la Soare si-napoi…
Si ma intreb atunci,cum ai crezut vreodata
Ca am sa uit de tine?Ca am sa uit de noi?

Ar fi ca si cum lumea s-ar pierde in uitare,
Ca mai apoi pustiul sa se astearna intre noi.
N-as mai avea nici stele sa mai aprind o zare,
Nu ar mai fi nici soare,doar zile lungi si triste ploi.

Caci viata mi-ai fost mie intai,si-apoi iubire
Si am trait prin tine,si-am invatat sa zbor,
Sa pot cuprinde-n palme a lumii fericire,
Sa fur din soare raze,sa pot pluti prin nori.

Si ti-am furat surasul,si ti-am furat privirea
SA pot pastra cu mine in timp farama de sublim
A serilor de ieri cand am gustat trairea,
Cand eram fericiti iubind ca doi copii.

Spuneai c-am sa te uit….In care viata???
In care univers nu-mi voi mai aminti
Parfumul tau,si ochii….a buzelor dulceata
Ma sfara-ma si-acuma in cioburi mii si mii…..

1 comentariu (+add yours?)

  1. Gillda Popescu
    Mai 07, 2011 @ 23:30:41

    Este una dintre poeziile mele scrise din suflet pentru suflet. Si faptul ca ajunge pe atatea bloguri, ca i s-au facut variate clipuri de catre diferite persoane, nu poate decat sa-mi aduca multumire. Multumire pentru ca sufletul meu la fel cu toti cei care imi citesc poeziile. Numai bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

